تجلیل از کارگران مجموعه فرهنگی ورزشی فجر سپاه کربلا

بمناسبت هفته کار و کارگر، مدیریت مجموعه فرهنگی ورزشی فجر سپاه کربلای مازندران با دعوت از خانواده کارگران مجموعه یاد شده از آنان تقدیر بعمل آورد.
کد خبر: ۸۶۶۹۴۵۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
خبرگزاری بسیج مازندران،  بمناسبت هفته کار و کارگر، مدیریت مجموعه فرهنگی ورزشی فجر سپاه کربلای مازندران با دعوت از خانواده کارگران مجموعه یاد شده از آنان تقدیر بعمل آورد. 
در این برنامه  حمید هراسانی مدیر مجموعه با تبریک ایام رجب المرجب و هفته کارگر، کارگران را مجاهدان مخلص و گردانندگان چرخ خدماتی، اقتصادی فرهنگی و ... کشور دانست و افزود: بی شک اگر وجود کار گر در جامعه اثر نداشته باشد جامعه از پویایی، تحرک و پیشرفت بهر ه ای نخواهد برد و در فقر و درماندگی بسر می برد.
 وی کار و تلاش را لازمه استقلال جامعه برشمرد و اظهار کرد: همان گونه که پیامبر بردستان کارگر بوسه می زد من هم دستان شما  می بوسم و به بوسه  بر دستی که در جهت خدمت به بندگان خدا و در راه خداست افتخار می کنم.
 هراسانی خانواده کارگر متدین، متعهد و مجاهد را از محبوبترین خانواده ها در نزد خدا خواند و گفت: به همان اندازه که کارگر در راه خدا در نزد پروردگار مقرب است و مجاهدت دارد و اگر در این راه از بین برود بمانند شهدا ماجور است خانواده این عزیزان هم در کمال متانت ماجور خداوند هستند و به شما خانواده و صبر و تحمل شما در استقامت همسران و والدینتان غبطه می خورم و از درگاه ایزدمنان خداوند تبارک تعالی عزت و سربلندی و سلامتی را برایتان مسئلت می نمایم.
مسئول مجموعه فجر سپاه کربلا، به فرزندان کارگران هم گفت: از این والدینتان بعنوان کارگر در تداوم حرکت کشور اسلامی تلاش و مجاهدت می کنند به خود ببالید و عزتمندانه از پدران و مادران کارگر خود سخن بمیان آورید که شایسته ترین افراد مومن در نزد خدا کسانی اند که با نیت خالصانه، و خداخواهانه در صدد خدمت به مردم ، کشور و اسلام عزیز دنبال نان حلال و کسب روزی هستند.
 در این مراسم با حضور معاون فرهنگی سپاه کربلا از خانواده های کارگران تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار