بخش عمده بیمه شدگان تامین اجتماعی کارگران هستند

مدیر کل تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی متولی اصلی بیمه های اجتماعی است که در راستای ماموریت ذاتی سازمان، کارگران مزد و حقوق بگیر و قشر فعال جامعه را تحت پوشش خود قرار می دهد. از این روکارگران عزیز از خدمات متنوع این سازمان بهره مند می شوند.
کد خبر: ۸۶۶۹۴۱۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، غلامرضا محمدی اظهار کرد: بخش عمده افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی کارگران زحمتکش می باشند و این سازمان به واسطه ارتباط تنگاتنگی که با بیمه شدگان کارگر دارد وظیف خود می داند در هفته کار و کارگر به مقام شامخ نیروهای مولد جامعه ارج نهد. بر همین اساس این سازمان در هفته مذکور برنامه های متنوعی را به مرحله اجرا گذاشته است.

محمدی با اشاره به برنامه های این هفته گفت: با آغاز هفته کار و کارگر مجموعه همکاران ستاد اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی با حضور در محل تپه نورالشهدا یاد و خاطره شهدای کارگر را گرامی داشتند.

وی دیدار مسئولان اداره کل و مدیریت درمان با حضور مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از بیماران کارگر در بیمارستان تامین اجتماعی امام علی (علیه السلام) و دلجویی از آن‌ها و اهداء گل و شیرینی را از دیگر برنامه های این هفته دانست.

محمدی با اشاره به لزوم بازدید از کارگاه‌های تحت پوشش و دیدار با کارگران اظهار داشت: با سرکشی از سه کارگاه بزرگ استان شرکت شیر و گوشت زاگرس،شرکت قارچ نگین و شرکت پاک پی در جریان مشکلات بیمه ای کارگران قرار گرفته و با جلساتی که با مسئولان و رابطین کارگری این مجموعه ها در حضور کارشناسان ستاد اداره کل تشکیل گردید در جهت رفع مسائل و مشکلات بیمه ای آنان تدابیری اندیشیده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار