جشنواره کتاب خوان رضوی در استان با تفاهم با مدیریت حوزه علمیه امامیه شهرکرد درخصوص همکاری در برگزاری این برنامه کلید خورد.
کد خبر: ۸۶۶۹۴۱۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دیدار که در محل حوزه علمیه امامیه شهرکرد صورت گرفت، فرهاد خلیل مقدم، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، ضمن تشریح اهداف و شیوه برگزاری جشنواره رضوی و همچنین برگزاری نشست های تخصصی کتاب خوان، بیان داشت با عنایت به روح معنوی حاکم بر حوزه های علمیه و عشق طلاب به سیره ائمه اطهار(علیه السلام)، یکی از ناب ترین و شایسته ترین اماکن برای اجرای این جشنواره حوزه های علمیه است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اظهار امیدواری کرد که با حضور و مشارکت پرشور و شایسته طلاب بتوانیم شاهد برگزاری جشنواره ای در خور و شایسته این امام همام باشیم.

در ادامه حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی، مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد ضمن ابراز خرسندی از حسن نظر مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بیان داشت: ترویج سیره، منش و رفتار ائمه اطهار(علیه السلام) از وظایف حوزه های علمیه است و قطعا با تمام وجود آماده همکاری در برگزاری این جشنواره و شناخت هرچه بیشتر مردم از امام مهربانی ها هستیم.

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد ضمن اشاره به نقش و اهمیت نشست های کتاب خوان در توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، جهت برگزاری نشست تخصصی کتاب خوان با مشارکت حوزه علمیه در شهریور ماه اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است جشنواره کتاب خوان رضوی از کتب دوست مهربان کبوترها(ویژه کودکان تا سن 10سال)، اعترافات غلامان ( ویژه نوجوانان 10 تا 18 سال) و امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام))( ویژه بزرگسالان)، به صورت مسابقات کتابخوانی برگزار و در پایان دهه کرامت از برگزیدگان استانی این جشنواره کشوری تقدیر شایسته خواهد شد.

ارسال نظرات