نخستین دیوار دانایی در شهرکرد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۶۹۴۱۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در سیزدهمین روز از اردیبهشت ماه 95 همزمان با هفته ی بزرگداشت مقام معلم و در آستانه ی مبعث حضرت رسول (صل الله علیه و آله وسلم) اولین دیوار دانایی در شهرکرد با حضورخدابخش مرادی معاون سیاسی امنیتی استاندار، فاطمه دوستی مدیر کل امور بانوان استانداری، فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان ، جمعی از مسوولان استانی، کارشناسان،مربیان و اعضای کانون افتتاح شد.

فرزاد رحیمی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: هدف از افتتاح این دیوار را در دسترس قرار دادن کتاب برای اقشار مختلف جامعه،بالا بردن میزان مطالعه کودکان، نوجوانان و خانواده های آنان ، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تبادل کتاب در میان افراد جامعه عنوان کرد.

مدیر کل کانون با تاکید بر رشد سریع تکنولوژی در جامعه و استفاده ی کودکان و نوجوانان از وسایلی ازجمله تبلت، موبایل ، ماهواره و.... و دور شدن آنان از فرهنگ مطالعه افزود: مخاطبین ما در سنین رشد هستند و کتاب به عنوان غذای روح بشریت باید جایگاه ویژه ای در فرهنگ کودکان و نوجوانان داشته باشد.

وی با اشاره به هم جواری این دیوار با بوستان نماز این مکان را فرصت خوبی جهت استفاده از کتاب در زمانهای تفریح و اوقات فراغت برای خانواده ها نام برد.

اهدای 200 جلد کتاب در مرحله شروع برای تجهیز این دیوار و قرار دادن آلاچیق هایی برای استراحت و کتاب خواندن در این مکان از جمله تجهیزات مربوط به این دیوار محسوب می شود.

از این پس افراد جامعه می توانند کتابهایی را که خوانده اند در این دیوار برای استفاده ی دیگران قرار دهند و یا کتابی که مورد نیازشان است را از این مکان برداشته و مطالعه نمایند این کتابها می تواند شامل کتابهایی با موضوعات علمی، فرهنگی، ادبی، اجتماعی، درسی و...باشد.

ارسال نظرات