خبرهای داغ:

پلمب 6 اغذیه‌فروشی در بلوار ساحلی كیانپارس

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز از 6 شش واحد فروش اغذیه و فلافل در بلوار ساحلی كیانپارس خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۹۴۰۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج منطقه خوزستان، مهرداد شریفی اظهار کرد: مرکز بهداشت غرب اهواز با هماهنگی مراجع قضایی، نسبت به پلمب تعدادی از اغذیه‌فروشان مستقر در بلوار ساحلی کیانپارس به علت انجام تخلف در رعایت اصول بهداشتی اقدام کرد.

وی با اشاره به مضرات استفاده از فست‌فودها و غذاهای پرچرب و پرنمک بر سلامتی فراد، گفت: معاینه نشدن کارگران توسط پزشک و عدم تایید سلامتی آنان توسط آزمایش‌های تندرستی، عدم رعایت بهداشت فردی، استفاده از ظروف غیربهداشتی، وسایل حمل و نقل نامناسب و شرایط نامساعد محیط کار از جمله تخلفات بهداشتی در اغذیه‌فروشی‌های پلمب شده بوده است.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به همکاری معاون دادستان، اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و کلانتری‌های شهرستان اهواز گفت: با دیدگاه سلامت‌محور مسئولان شهر و استان و همچنین تقویت همکاری‌های بین‌بخشی و هوشیاری و تدبیر و اقدام بهنگام، چنانچه خطری سلامت عمومی را تهدید کند در سریع‌ترین زمان ممکن، برطرف خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت اعمال دقت و وسواس بیشتر در انتخاب اماکن برای تهیه غذا و مواد خوراکی، عنوان کرد: شهروندان ساکن محدوده غرب اهواز، در صورت مشاهده مشکلات بهداشتی، می‌توانند موارد را با شماره تلفن 33914220-061 واحد بهداشت محیط در میان بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها