خبرهای داغ:
علی رفیع‎زاده برای سومین بار به عنوان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان انتخاب شد.
کد خبر: ۸۶۶۹۳۹۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج منطقه خوزستان، مجمع انتخاب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مجمع ناصر پورعلیفرد (رییس فدراسیون)، فرامرز کیانیزاده (مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان) و مظفر علیشائی (معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان)، حضور داشتند.

خسرو باقرسائی، محمد رفیعزاده، علی رفیع‌زاده، حسن کاملیفر، غلامرضا چراغچی، امیر قربانی و احمدرضا عطائی، کاندیدای احراز پست ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان بودند که باقرسائی، محمد رفیعزاده، کاملیفر و عطائی با عدم حضور در مجمع، عملاً انصراف خود را از شرکت در انتخابات اعلام کردند.

پس از رای‌گیری از اعضای مجمع، علی رفیعزاده 8 رای، غلامرضا چراغچی 6 رای و امین قربانی 3 رای کسب کردند که با توجه به اینکه براساس قانون مجمع، تعداد رایکاندیدای منتخبباید از نصف تعداد اعضای مجمع،یک رای بیشتر باشد،رای‌گیری به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم رفیعزاده و چراغچی در رایگیری حضور داشتند که در پایان علیرفیع‌زاده با کسب 10 رای از 17 رای ماخوذه، مجددا به مدت چهار سال، به عنوان رییس هیات بدنسازی و پررورش‌اندام خوزستان انتخاب شد.

پیش از این احسان حاجینجف به مدت چهار ماه به عنوان سرپرست، این هیات را اداره میکرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها