خبرگزاری بسیج: نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد اجتماعی و انتظامی در کنار سایر نهادهای کشور با رویکرد ویژه تری در بستر جامعه، محل رجوع مردم است.
کد خبر: ۸۶۶۹۳۷۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری در آیین افتتاح پایگاه اجتماعی سرکلانتری نهم شهرستان ری که با حضور سرکلانتر نهم نیروی انتظامی در شهرک سیزده آبان جنوب تهران برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: نیروی انتظامی اگر بتواند ارتباط فرهنگی و اعتقادی با جامعه برقرار کند می تواند اصلاح گر امور و ناهنجاری ها شود.

 هدایت الله جمالی پور با بیان اینکه رویکرد نیروی انتظامی در سال های اخیر تغییر پیدا کرده و رو به اجتماعی کردن فعالیتهای خود آورده است افزود: هرچقدر رویکرد نیروی انتظامی اجتماعی و از قدرت سخت به قدرت اجتماعی هدایت شود موفق تر خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نهادی است که ارتباط تنگاتنگی با مردم دارد، تصریح کرد: قدرت و اقتدار نیروی انتظامی متکی به حمایت مردم است و در کنار مردم میتواند ماموریت های خود را به راحتی انجام دهد.

فرماندار شهرستان ری بیان داشت: اگر بین مردم و نیروی انتظامی فاصله ایجاد شود برای انجام ماموریتهای خود دچار چالش و سختی زیادی خواهد شد.

نیروی انتظامی به لحاظ گستردگی فعالیتش در بدنه اجتماع قابل مقایسه با هیچ نهاد و مجموعه ای نیست .

نماینده عالی دولت در شهرستان ری با بیان این مطلب که رویکرد دولت یازدهم به نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد اثر گذار رویکرد مثبتی است، افزود: دولت در جهت رفع معضلات و مشکلات پرسنل نیروی انتظامی کمک و مساعدت لازم را می کند تا این قشر مظلوم و خدوم با دغدغه های کمتری ماموریت های محوله را به خوبی انجام دهند. وی گفت: احداث و راه اندازی پایگاه های اجتماعی از امور بسیار مهم است که باید مورد حمایت همه جانبه از سوی دستگاه های دیگر قرار بگیرد.

جمالی پور اضافه کرد:  باید تلاش کنیم از قدرت سخت به قدرت نرم هدایت شویم، چرا که این قدرت نرم است که می تواند جامعه را اصلاح کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار