در سال 94 در حوزه اقتصاد مقاومتی از 35 میلیارد اعتبار تعیین شده 32.7 میلیارد جذب بسیج سازندگی شده که به ایجاد2هزار و 950 واحد اقتصادی مشاغل کوچک زودبازده منجر گردید.
کد خبر: ۸۶۶۹۳۶۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲


 خبرگزاری بسیج مازندران،  مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با اعلام موضوع یاد شده گفت: هدف از ایجاد اشتغال ( اشتغال خرد و خانگی) که در مازندران به موضوع کشاورزی پرداخته می شود  تامین امنیت غذایی و خود اتکایی در تولید با اهمیت فعال کردن صنایع تبدیلی است.

وی فعالیت بسیج سازندگی در حوزه تامین امنیت غذایی را  در 14 موضوع قابل اهمیت دانست و گفت: مشخصه اقتصاد مقاومتی برای پایداری و ماندگاری کشور و جامعه  مردمی بودن آن است که سازمان بسیج سازندگی  از بدنه بزرگ مردم در این عرصه فعالیت دارد.
شریعتی اظهارکرد: مردمی بودن بسیج سازندگی عامل ماندگاری برنامه ها و پیشرفت ان می شود لذا بسیج سازندگی نمایندگی مردم را عهده دارد نه نمایندگی دولت را.
 مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا تبلیغ و تبیین  اقتصاد مقاومتی را وظیفه همه اقشار و دستگاهها دانست و افزود: گرچه رسانه ها که نهادی مردمی اند در تبلیغ و تبیین اقتصاد مقاومتی نقش موثر و بزرگی دارند اما دستگاههای مرتبط  از جمله فرهنگ ارشاد اسلامی، صداو سیما و ...که متولی فرهنگ هستند مسئولیت بیشتری دارند.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها