جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی گفت: معلمان و فرهنگیان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که تنها راه نجات و توسعه پایدار اقتصادی است نقش قابل‌توجهی دارند.
کد خبر: ۸۶۶۹۲۹۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، جلسه برنامه ریزی برنامه های هفته بسیج فرهنگیان با حضور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی،مسئول مرکز راهبردی ،فرمانده و شورای حوزه ومسئول بسیج فرهنگیان در حوزه شهید فهمیده شهرستان میامی برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36000 شهید دانش آموز،ابراز داشت: این شهیدان نقش مهمی داشتند که معلمان نیز تأثیر بسزایی در تربیت آنها داشته اند.

غلامرضا فلاحتی گفت:پدر و معلم از جمله کسانی هستند که نقش مهم و اساسی در شکل گیری شخصیت هر فردی داردو به همین جهت آموزه های دینی ما جایگاه ویژه ای را برای آنها تعریف کرده است.

وی گفت:مقام شامخ معلم خیلی بالاست و اینکه پیامبراکرم(ص) فرمودند: من معلم برانگیخته شدم.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی تصریح کرد: در روایات ائمه اطهار(ع)به جایگاه والای معلم اشاره شده است و از حضرت علی(ع) نیز نقل شده است که در مجلسی که نشسته ای برای پدر و معلمت برخیز حتی اگر مدیر هستی و این نشان از مقام و جایگاه والای معلم دارد.

فلاحتی خاطر نشان کرد: از اصلی ترین برنامه های ما در سال جدید تشکیل شبکه عظیم بسیج با موضوع اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل است و همچنین از اولویت های سال صرفه جویی در برنامه ها و ترویج سبک زندگی اسلامی می باشد.

وی افزود:معلمان و فرهنگیان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که تنها راه نجات و توسعه پایدار اقتصادی است نقش قابل‌توجهی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها