خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز:

کارگران پشتوانه‎ایی عظیم برای نظام اسلامی هستند

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: کارگران پشتوانه‎ایی عظیم برای نظام اسلامی هستند و باید شرایطی فراهم شود که به مشکلات این قشر شریف توجه شود.
کد خبر: ۸۶۶۹۲۳۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رضا عسگری سرپرست فرمانداری شهرستان البرز با حضور در جمع کارگران شهرستان البرز، ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر گفت: کارگران نقش بسزایی را در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی داشتهاند.

عسگری افزود: فداکاری جامعه کارگری در سالهای دفاع مقدس و در شرایط سخت محاصره اقتصادی فراموش شدنی نیست.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز بیان داشت: امروز نیز کارگران و تشکلهای کارگری در تمامی عرصههای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پیشگام بوده و همچون گذشته به سهم خود از انقلاب اسلامی دفاع میکنند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: کارگران پشتوانهایی عظیم برای نظام اسلامی هستند و باید شرایطی فراهم شود که به مشکلات این قشر شریف توجه شود.

عسگری فراهم آوردن شرایط لازم برای سرمایه گذاری و جذب سرمایهگذاران را بعنوان عاملی در جهت تثبیت اشتغال دانست و اضافه کرد: تدوین سند آمایش صنعت و تشکیل میز صنعت در سطح شهرستان البرز بهمنظورجذب سرمایه گذاری از مهمترین برنامهها برای کاهش مشکلات کارگران است.

رییس کمیسون امنیت کارگری شهرستان البرز، کاهش اعتراضات کارگری برگزار شده درسال گذشته را ناشی از وجود اعتماد جامعه کارگری به مسؤولان برای پیگیری و رفع مشکلات آنان دانست و اظهارداشت: فرمانداری و سایر نهادهای مسؤول درعرصه کارگری، مشکلات موجود را پیگیری کرده و تلاش میکنند تا این مسائل برطرف شوند.

3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار