مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از هیئت بدمینتون استان زنجان طی مراسمی تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۶۶۹۲۳۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، هیئت بدمینتون استان زنجان رتبه برتر هیئت های فدراسیون بدمینتون کشور را کسب کردو طی مراسمی مورد تجلیل مدیر کل ورزش و جوانان استان قرار گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در حاشیه این مراسم گفت: برنامه ریزی های عملیاتی و طرح و اجرای منظم طرح های استعدادیابی ؛ برگزاری مسابقات در رده های سنی مختلف و موفقیت در لیگ های متعدد این امکان را فراهم آورد تا هیئت بدمینتون استان زنجان به موفقیت های موردانتظاردست یابد.

حسینی با اشاره به اینکه هیئت بدمینتون استان زنجان سالیان متمادی نماد بدمینتون کشور بوده و با برنامه ریزی های هیئت استان بعد از گذشت چندین سال دوباره در اوج قرار گرفت افزود: ارزیابی ها و بررسی های صورت گرفته با برنامه ریزی منظم و مدون در تمام هیئت های ورزشی استان در حال انجام است و نظام شایسته سالاری در کلیه هیئت ها عملیاتی خواهد شد.

وی اظهار داشت: هیئت های فعال و دارای برنامه که در سطح کشور موفق عمل کنند در راستای ایجاد انگیزه ی رقابت بیشتر در دیگر هیئت ها مورد تجلیل و تشویق قرارخواهند گرفت.

حسینی با اشاره به اینکه پتانسیل و ظرفیت های مناسبی در بدمینتون استان وجود دارد وقهرمانان ارزنده ای چون سروش گودرزی، سالار بیات و مربیان باتجربه و گرانقدر تیم های ملی همچون صادق کرباسی و حضور در کمیته های مختلف فدراسیون بدمینتون نشان از پشتوانه ی قوی بدمینتون در استان دارد ولازم است این روند با تلاش بیشتر به صورت مستمرادامه یابدو زنجان را همچنان در اوج بدمینتون کشور به عنوان یک برند ورزشی استان داشته باشید .

مدیر کل ورزش وجوانان در پایان این مراسم از رئیس، نایب رئیس و دبیر هیئت بدمینتون استان با اهداء هدایایی تجلیل کرد.

ارسال نظرات