خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه شهرستان البرز:

برگزاری همایش حکمت مطهر در سپاه ناحیه امام رضا(ع)البرز

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه شهرستان البرز اعلام کرد: همایش حکمت مطهر به مناسبت هفته عقیدتی با حضور نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۹۲۲۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

عزیز میری مسئول عقیدتی سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به شخصیت شهید مطهری اشاره کرد و گفت: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های بی نظیر در تاریخ اسلام به شمار می‌رود.

وی افزود: استاد مطهری با اندیشه‌ها و افکار خود نتایج و آثار گرانبهای در تمامی زمینه‌ها برجای گذاشته است،شهید مطهری اسلام را بدون هرگونه کژاندیشی و تحریفی به جهانیان معرفی نمود و با این کارها نامی ماندگار برجای گذارد.

میری با اشاره به برگزاری همایش حکمت مطهر اذعان کرد: حکمت مطهر به مناسبت هفته عقیدتی و گرامیداشت مقام معلم و استاد اخلاق شهید مطهری برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همایش حکمت مطهر در روز چهارشنبه 15/اردیبهشت ماه با حضورحجت الاسلام تلخابی کاندیدای منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری ددر تالار شهر الوند اجرا خواهد شد.  

این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری همایش حکمت مطهر متذکر شد:  با هدف آشنایی بسیجیان و کارکنان سپاه با تفکرات شهید مطهری و تبیین جایگاه شخصیت وی برگزار می‌شود.

3001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها