مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناوتیپ ذوالفقار خارگ
نشست بصیرتی کارکنان سپاه های مستقر در خارگ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارا... این جزیره برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۹۲۱۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ؛ دراین نشست که صبح امروز و با شرکت کارکنان سپاه های مستقر در خارگ در محل حسینیه عاشقان ثارا... این جزیره برگزار شد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناوتیپ ذوالفقار خارگ ضمن تبریک روز معلم و  فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، اظهار داشت: شناسایی انحرافات عقیدتی و مبارزه با آنها، یکی از سخت ترین نوع جهاد است.

حجت الاسلام علوی با اشاره به فرموده رهبرمعظم انقلاب که " نیروهای مسلح حصن وحصار مملکت هستند و این حصار همیشه باید مستحکم و استوار باشد" گفت: قدرت نیروهای مسلح ما صرفا وابسته به سلاح و تجهیزات نیست و مهمتر از سلاح، قدرت ایمان و روحیه معنوی آنهاست.

وی تصریح کرد: محور اصلی قدرت سپاه، عنصر معنویت است که تداوم این معنویت رسالت اصلی عقیدتی سیاسی می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناوتیپ ذوالفقار خارگ تاکید نمود: سپاه در ابتدای کار توسط جمعی از دلسوزترین وپاکترین فرزندان این کشور به منظور حفظ انقلاب و دستاوردهای آن تاسیس شد که از همان ابتدا، عقیدتی سیاسی با ارائه آموزش های بروز و تربیت نیروهایی مومن و بصیر وظیفه خطیر تعمیق  و تحکیم  معنویت در بین کارکنان را بر عهده داشته است .

حجت الاسلام علوی تصریح کرد: استاد مطهری(ره) شهید راه مبارزه با انحرافات عقیدتی مذهبی هستند که به فرموده امام راحل، "در طهارت روح وتوان ایمان و قدرت بیان کم نظیر بودند."

وی بصیرت افزایی و شناخت جریانات و احزاب سیاسی و مواضع آنها در قبال انقلاب را از دیگر وظایف عقیدتی سیاسی دانست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناوتیپ ذوالفقار خارگ با اشاره به روز جهانی کار و کارگر گفت:  ارزش بالای کار در اسلام مورد تاکید فراوان است .

حجت الاسلام علوی با نقل روایتی گفت: فضیل بن عروه درحال عبور از از محلی، امام صادق(ع) را در حال کارکردن در باغی دید به ایشان عرضه داشت: ای پسر رسول خدا، شما چرا  خود را به زحمت می اندازید، اجازه دهید من یا افرادم کار را برای شما انجام دهند که حضرت در پاسخ وی فرمود: بگذار خداوند مرا در حال کار کردن و کسب روزی حلال ببیند.

وی در پایان با تاکید بر ارزش کار معلم در جامعه  اظهار داشت: معلمی شغل انبیاء است و امام باقر(ع) در این خصوص فرمودند: "تمام مخلوقات زمین و آسمان برای فردی که آموزش حق می دهد، طلب آمرزش می کند."

ارسال نظرات