این طرح که با استقبال خوبی از طرف مردم شهرستان دیر همراه شد سبب شد که افرادی که به دلیل کهولت سن و یا مشکلاتی در زمینه ایاب و ذهاب قادر به آمدن به مرکز استان جهت ویزیت ارتوپدی نیستند بتوانند به راحتی و بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای تحت معاینه قرار گیرند.
کد خبر: ۸۶۶۹۱۷۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

 












در حالی که به گفته دکتر رئیسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر، یکی از مشکلات جدی استان در حوزه پزشکی کمبود شدید متخصص ارتوپدی می باشد طرح ویزیت رایگان با حضور یکی از متخصصین نام آشنای ارتوپدی در جنوب استان انجام شد .

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر؛ دکتر محمدرضا دهقانفرد متخصص ارتوپدی به مناسبت هفته سلامت  و با تمهیداتی که سازمان بسیج جامعه پزشکی استان انجام داد در یکی از روزهای پایانی این هفته در شهر دیرحضور یافت تا بتواند به شکل رایگان به ویزیت بیماران بپردازد.

این طرح که با استقبال خوبی از طرف مردم شهرستان دیر همراه شد سبب شد که افرادی که به دلیل کهولت سن و یا مشکلاتی در زمینه ایاب و ذهاب قادر به آمدن به مرکز استان جهت ویزیت ارتوپدی نیستند بتوانند به راحتی و بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای تحت معاینه قرار گیرند .

به گفته مسئولان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ، طرح ویزیت رایگان ارتوپدی و سایر تخصص های پزشکی تا پایان امسال به شکل موردی و گروهی در اقصی نقاط استان برگزار می گردد. از نقاط قابل توجه این طرح این است که حضور پزشکانی مانند دکتر دهقانفرد (که دسترسی به آنها در مرکز استان به دلیل حجم بالای مراجعین به سختی انجام می شود ) در شهرستان های استان ، می تواند در عمیق شدن رابطه مردم با پزشکان بسیجی بسیار موثر واقع گردد.

به دکتر دهقانفرد و سایر پزشکانی که در این طرح خیرخواهانه که به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و برای خدمت بدون منت به مردم پایه ریزی شده است خدا قوت می گوییم و تلاش های آنها را که برای اعتلای سلامت مردم زمان و مکان را نمی شناسند ارج می نهیم.  

طرح ویزیت رایگان توسط یکی از متخصصین استان در شهرستان دیر/ تصاویر


طرح ویزیت رایگان توسط یکی از متخصصین استان در شهرستان دیر/ تصاویر


طرح ویزیت رایگان توسط یکی از متخصصین استان در شهرستان دیر/ تصاویر


طرح ویزیت رایگان توسط یکی از متخصصین استان در شهرستان دیر/ تصاویر

ارسال نظرات