خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالرضا(ع):
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالرضا(ع) گفت: دولتمردان هنوز از برجام 1و2 سخن به میان می آورند. اکنون مشکل ما نفوذ در مرزها نیست بلکه نفوذ بر ذهن ها و مغزهاست.
کد خبر: ۸۶۶۹۱۱۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علی اکبرپور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالرضا (ع) در همایش یاد مطهر در قاین اظهار داشت: در چند سال پیش که جنگ اتفاق افتاد؛ جوانان آن زمان کار وکسب خود را رها کردند و براي دفاع از ميهن رفتند و جان خودشان را فدا کردند امروز هم همچنان جنگ وجود دارد اما به طریقی دیگر.

وی عنوان کرد: این انقلاب یک انقلاب فرهنگی بود چون وزیری که دغدغه اش این است که تدریس موسیقی در دانشگاه وجود ندارد و به دنبال مجوز تک خوان زن می رود. اینها که در زمان طاغوت هم بودند پس چرا انقلاب کردیم؟

اکبرپور تصریح کرد: این غربت واژه فرهنگ است وغریبی این واژه را می رساند آیا چنانکه به اسم فرهنگ دارند تلاش می کنند؛ برای فرهنگ هم تلاش کردند.


وی بیان کرد: چرا در خانواده ها درگیری درونی و فیزیکی وجود دارد و از هم می پاشند؟ چرا کاری کردند که پسر جانباز اعصاب و روان باید بگوید که من جرائت ندارم بگویم که باباي من جانباز اعصاب و روان است چون می گویند خوش به حال تو که با سهمیه بابات دانشگاه قبول شدی و بر سر کار آمدی. کجا رفته ارزشهايمان؟این فاصله گرفتن از ارزشهاست.


معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصار الرضا (ع) با بیان اینکه در هر کشوری سرباز که جانش را فداي استقلال کشورش کرده همه مقامات بلند پایه به او احترام می گذارند گفت: اما شهیدان ما که باید تاج کرامت ما باشند؛ آن وقت دختر شهید جرائت نمی کند بگوید که من فرزند شهیدم.

وی افزود: علمی که همراهش تزکیه نباشد قطعا راه به جایی نمی برد. اگر می بینید که از کشورهای دیگر از سپاه درخواست مستشاری می کنند دلیلش این است که در سپاه بخشی از ارزشها پاس داشته می شود.


اکبرپور گفت: ما دو مشت بسته داشتیم. یک مشت بسته ما را این دولت بی تدبیر باز کرد. اما یک مشت دیگر همچنان بسته است. آنها هنوز از برجام 1و2سخن به میان می آورند. اکنون مشکل ما نفوذ در مرزها نیست بلکه نفوذ بر ذهن ها و مغزهاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها