مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز

مسئولان از طرح گشت ارشاد ناجا حمایت کنند/وجاهت، متانت و شئونات اسلامی در کنسرت‌ها رعایت نمی‌شود

حجت الاسلام موحد با بیان اینکه در جلسات احیاء امر به معروف در مورد بحث پوشش و عفاف و حجاب مطرح می‌شود، گفت: نیروی انتظامی در قالب گشت ارشاد و تامین امنیت فضای عمومی شهر باید با پشتیبانی مسئولان وارد عمل شود.
کد خبر: ۸۶۶۹۱۰۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ حجت‌الاسلام محمد‌جواد موحد، با اشاره به اینکه متاسفانه در کنسرت‌هایی که در سطح کشور برگزار می‌شود، جنبه کنترلی رعایت نمی‌شود، اظهار داشت: این کنسرت‌ها به صورت مختلط و بدون رعایت وجاهت، متانت لازمه و شئونات اسلامی اجرا می‌شود که موجب اعتراض مردم متدین می‌شود.

‌موحد با تاکید بر اینکه امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه زبان گویای مردم است، گفت: در جامعه اسلامی باید کارها براساس دستورات اسلامی انجام شود و خواسته همه مردم را در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف در دفتر نماینده ولی‌فقیه استان البرز جلسه دارد،‌ افزود: اصلی‌ترین و تاثیرگذارترین عناصر اجرایی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی - اطلاعاتی و نظامی استان البرز در این جلسه عضویت دارند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به اینکه آیت‌الله حسینی‌همدانی به عنوان مسئول ستاد احیا و استاندار به عنوان معاون ستاد است، گفت: اعضای ستاد شامل معاون سیاسی استاندار، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز، سپاه، انتظامی، دادگستری، اطلاعات، ارشاد اسلامی، دانشگاه و حوزه علمیه هستند.

وی با بیان اینکه در این جلسات مباحث پوشش و عفاف و حجاب مطرح می‌شود، افزود: نیروی انتظامی در قالب گشت ارشاد و تامین امنیت فضای عمومی شهر باید با پشتیبانی مسئولان وارد عمل شود.

‌موحد با اشاره به اینکه در سال گذشته درباره مانکن‌های استفاده شده در ویترین مغازه‌ها با اصناف کرج صحبتی انجام شد، گفت:  اقدامات لازم برای پاک‌سازی شهر در این زمینه انجام شد.

وی افزود: اگر کسی به حجاب و عفاف جامعه توهین کند باید برخورد مناسب با وی صورت گیرد و اگر از روی غفلت بود، مشکل وی را باید در ارشاد حل کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار