مدیر آموزش و پرورش قوچان از اجرای 26 برنامه ویژه هفته گرامیداشت معلم در قوچان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۹۰۷۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی خانی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت معلم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌زمان با گرامیداشت هفته معلم ۲۶ عنوان برنامه فرهنگی، آموزشی، ورزشی در قوچان اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: گردهمایی مدیران چهار مقطع تحصیلی، مسابقه کتاب‌خوانی، همایش حکمت مطهر و تقدیر از همکاران بسیجی، مسابقه تجلی پیوند اولیاء و مربیان، غبارروبی مزار شهدا و همایش دبیران سوم متوسطه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته گرامیداشت معلم در قوچان می باشد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار از همسران فرهنگی رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان تجلیل خواهد شد، افزود: دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، برپایی نمایشگاه سازه‌های دستی، جُنگ ویژه معلم، همایش تجلیل از بازنشستگان، تجلیل از اعضای فعال انجمن‌های اولیاء و مربیان بخش دیگری از برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته معلم است.

مدیر آموزش‌ و پرورش قوچان با تأکید بر اینکه همزمان با اولین روز هفته معلم زنگ سپاس در یکی از مدارس حاشیه شهر به صدا درآمد، یادآور شد: متأسفانه تاکنون مدارس خاص برای مراسم هفته معلم یا آغاز سال تحصیلی جدید انتخاب می‌شد که از سال گذشته توجه به مدارس مناطق محروم در این اداره عملیاتی شده است.

خانی در پایان با بیان اینکه تکریم معلم بر اساس برنامه جدید در طول سال بنا به اقتضای رشته معلمان همانند روز امور تربیتی یا هفته بهداشت و… برگزار خواهد شد، تصریح کرذ: امسال ۵۱ معلم و ۱۱ مدیر و معاون در سطح مدارس شهرستان به‌عنوان نمونه انتخاب‌ شده‌اند که ۴ نفر آن‌ها به‌عنوان معلمان نمونه استانی از این شهرستان معرفی می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها