نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر یکی دیگر از وظایف بسیج دانش‌آموزی را حضور با بصیرت، به‌موقع و جدی در صحنه‌های مورد نیاز نظام عنوان کرد و افزود: بسیج دانش‌آموزی نماد دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۶۹۰۶۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹




به گزارش خبرگزاری بسیبج از بوشهر؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با تعدادی از فرهنگیان و فعالان دانش‌آموزی استان بوشهر ضمن تبریک به مناسبت روز معلم اظهار داشت: معلم دارای جایگاهی بسیار متعالی است و نقش مهمی در سطح جامعه بر عهده دارد.

وی به جایگاه ویژه بسیج دانش‌آموزی نیز اشاره کرد و ادامه داد: معرفی دین و اسلام انقلابی و همچنین دفاع مقدس فرهنگی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان از وظایف مهم بسیج دانش‌آموزی است.

امام جمعه بوشهر یکی دیگر از وظایف بسیج دانش‌آموزی را حضور با بصیرت، به‌موقع و جدی در صحنه‌های مورد نیاز نظام عنوان کرد و افزود: بسیج دانش‌آموزی نماد دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: از دیگر وظایف بسیج دانش‌آموزی می‌توانیم به هدایت دانش‌آموزان به سمت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی در حوزه‌های اعتقادات، رفتار، اخلاق و بصیرت اشاره کرد.

وی از دانش‌آموزان بسیجی به عنوان افسران جنگ نرم در مدارس نام برد و اضافه کرد: با توجه به تهاجم دشمن در عرصه‌های مختلف و به ویژه در بخش فرهنگی، بسیج دانش‌آموزی خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به نقش بسیج دانش‌آموزی در انتقال فرهنگ دینی و جامع دانش‌آموزی، بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی خط مقدم و سد محکم در مقابل تهاجم فرهنگی است.

در این دیدار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر با اهدای لوح تقدیر از بسیج دانش‌آموزی و جمعی از فرهنگیان و فرماندهان بسیج دانش‌آموزی مدارس شهرستان بوشهر و متولیان برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی تجلیل کرد.

همچنین بسیج دانش‌آموزی شهرستان بوشهر با اهدای لوح تقدیر به مناسبت روز معلم از آیت‌الله صفایی بوشهری تجلیل کردند./انتهای پیام

ارسال نظرات