خبرهای داغ:
مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در سال گذشته بیش از 8 هزار و 140 مددجوی تحت حمایت به اردوهای زیارتی سیاحتی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۶۹۰۵۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد میرزایی با اعلام این خبر افزود: در سال گذشته بیش از 8 هزار 140 مددجوی تحت حمایت به اردوهای زیارتی سیاحتی اعزام شدند که نسبت به سال 1393 با افزایش 38 درصدی روبرو بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین اردوهای برگزار شده به مشهد مقدس با تعداد 4900 نفر مددجو بوده و اولویت شرکت در این اردوها با کسانی است که تا کنون از اردوهای زیارتی سیاحتی کمیته امداد استفاده نکرده و یا به لحاظ محرومیت و نیازمندی از دیگران وضعیت حادتری دارند و یا در ایجاد طرح های اشتغال و همچنین داشتن دانش آموز دارای استعداد درخشان ، نمونه شناخته شده اند. مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در سال گذشته 85 نفر از مددجویان تحت حمایت با کمک خیرین و کمیته امداد به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند.

میرزایی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در 6ماهه ابتدای سال جدید نیز 3 هزار نفراز افراد تحت حمایت این کمیته به اردوهای زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.

گفتنی است هزینه اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی از محل کمک های خیرین و کمک های مردمی تأمین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها