مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان خبر داد:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه تاکنون آثار 280 هزار شهید در غالب خاطره و وصیت نامه شهدا جمع آوری شده است گفت:270 هزار آزاده، 22هزار جانباز از بازماندگان کاروان 8هزار شهید گیلان است.
کد خبر: ۸۶۶۹۰۴۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، طاهرنژاد در سومین اجلاسیه کنگره ملی 8هزار شهید گیلان که با عنوان ایثارگران هم اکنون در میدان شهرداری رشت در حال برگزاری است اظهار کرد: بعد از سال ها و ماه ها انتظار کنگره ملی سرداران، امیران و 8هزار شهید استان در روز اجلاسیه ایثارگران با گام های موثر ایثارگران در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه 8هزار آلاله این استان فقط از دامن های پاک و سفره های حلال و کانون های گرم پدران و مادران و همسران تقدیم ارزش های اسلامی شدند افزود: سلسله قهرمانان شهید مجاهدان و مبارزان استان گیلان در اتصال جدایی ناپذیر همچون کربلای حسینی درخشیدند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، با بیان اینکه در این استان ستارگان پرخروشی چون میرزاکوچک خان نورافشانی می کنند گفت: جمهوری اسلامی ایران آرزوی مردم گیلان بوده است.

بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه تاکنون آثار 280 هزار شهید در غالب خاطره و وصیت نامه شهدا جمع آوری شده است گفت:270 هزار آزاده، 22هزار جانباز از بازماندگان کاروان 8هزار شهید گیلان است.

طاهرنژاد خاطرنشان کرد: گیلان دارای 190 شهید فعال قرآنی، 14 خانواده سه شهید،16 شهید در صحنای منا و 11شهید مدافع حرم و ... است.

 

ارسال نظرات