خبرهای داغ:
الهام سادات افروشه
مسئول نمایندگی در سپاه ناحیه امام رضا(ع)با تاکید بر اینکه تعلیم و تربیت در سپاه یک بحث کلیدی است گفت : اگر تعلیم و تربیت از سپاه جدا شود دیگر چیزی برای سپاه نمی ماند آن چیزی که باعث شده است سپاه در دنیا حرف اول را بزند همین بحث عقیدتی در سپاه است .
کد خبر: ۸۶۶۸۹۷۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

حجت الاسلام سلیمانی : تعلیم و تربیت در سپاه یک بحث کلیدی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،حجت الاسلام سلیمانی در همایش روز عقیدتی در سپاه در ناحیه بسی امام رضا (ع)با تاکید بر اینکه تعلیم و تربیت در سپاه یک بحث کلیدی است گفت : اگر تعلیم و تربیت از سپاه جدا شود دیگر چیزی برای سپاه نمی ماند . آن چیزی که باعث شده است سپاه در دنیا حرف اول را بزند همین بحث عقیدتی در سپاه است .

وی در ادامه افزود : از همه مهم تر آنچه باعث شده بزرگ ترین ناو های جنگی و سلاح ها در برابر سپاه سر تعظیم فرود آورند و این پیشرفت روز افزون در سپاه به دلیل همین بحث عقیدتی و اعتقادی در سپاه است وگرنه چه بسا دیگران از نظر بمب و سلاح و ... بالاترند اما این اعتقاد را ندارند ، این تعلیم و تربیت اسلامی را ندارند .

وی در ادامه اینگونه اذعان داشت که : یکی از عزیزانی که برای تعلیم و تربیت بسیار تلاش کرد و پرچمدار این کار بود استاد شهید مطهری بود که تعلیم و تربیت را در مسیر انقلاب پرورش داد و در همین راه نیز جان عزیز خود را از دست داد و به شهادت رسید .

سلیمانی گفت : این را بدانید اگر دشمن برای کسی نقشه کشید آن فرد بسیار مهم است و یکی از شخصیت ها مورد کینه ی دشمن استان استاد مطهری بوده و هست و لذا باید سالروز شهادت این عزیز گرانقدر را که مصادف با هفته ی عقیدتی در سپاه است گرامی بداریم .

امام جمعه ی سپاهان شهر سخنران دیگر این مراسم با اشاره به اینکه هفته ی پیش رو هفته عقیدتی در سپاه است گفت : پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب از وظایف پاسداران است.

حجت الاسلام عبداللهی با تاکید به هدایت بشر از جانب خدا از اول خلقت گفتند : یکی از وظایفی که خدا به عهده گرفته است هدایت بندگان است و از اول خلقت مسیر هدایت برای هرکس مشخص است یعنی فطرت ها چراغ هدایت اند و از ابتدا در وجود هرکس هست.

وی در ادامه اینگونه بیان کرد : عقل در کنار فطرت الهی یک حجت باطنی است و حجت ظاهری همان انبیاء و پیامبران خدا هستند و ارسال پیامبران یک سنت الهی است .

عبدالهی گفت : اولین ویژگی پیامبران الهی این است که در راه خدا خالص اند و اخلاص یعنی اینکه در هرکار اول رضایت خدا را در نظر می گیرند و خداوند آنها را آزمایش کرده و نتیجه ی سربلندی از آزمایش های الهی نورانیت و معرفت در قلب آنهاست.

امام جمعه سپاهان شهر در آخر گفت :هرکس کار خود را برای رضای خدا انجام دهد به همین درجه خواهد رسید همانطور که استاد شهید مطهری به این جایگاه رسیدند .

ارسال نظرات