تفویض اختیار و مسئولیت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در احکام جداگانه‌ای تفویض اختیار و مسئولیت پروژه‌های مشخص شده ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به سازمان صنعت، معدن و تجارت را به معاونین مربوطه واگذار كرد.
کد خبر: ۸۶۶۸۹۶۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان، مهندس اسودی در حکمی اختیار و مسئولیت پروژه "ایجاد و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز در بخش معدن و صنایع معدنی ، ایجاد توازن زنجیره مواد اولیه مورد نیاز و توسعه صنعت فولاد و مس، مکانیزه کردن نظارت بر معادن و استخراج مواد معدنی و تکمیل داده های ژئوفیزیکی و ژئو شیمیایی و انتشار نقشه های پایه زمین شناسی" را به مهندس هاشمی معاون امور معادن و صنایع معدنی تفویض کرد.

مهندس اسودی همچنین اختیار و مسئولیت پروژه "دانش بنیان کردن اقتصاد و جامعه " را به خانم هراتیان رئیس اداره طرح و برنامه سازمان تفویض كرد.

در ابلاغ دیگر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اختیار و مسئولیت "‌بازبینی مقررات ، رفع موانع اداری و تسهیل و تشویق صادرات غیرنفتی ، توسعه صادرات کالاهای دارای مزیت صادراتی و ساماندهی نظام فنی واردات " را به حمیدرضا مداح معاون امور اقتصادی و بازرگانی تفویض کرد.

وی همچنین در حکمی دیگر اختیار و مسئولیت پروژه های " اصلاح ساختار واحدهای تولیدی با هدف ارتقای بهره وری ، افزایش بهره گیری از توان داخلی در تأمین نیازهای کشور و تقویت سهم بنگاه های کوچک در افزایش ارزش افزوده بخش صنعت" را به مهندس محبوبی معاون امور صنایع تفویض كرد.

مهندس اسودی از معاونین خود خواست با جلب مشارکت و همکاری همه مدیران سازمان‌های تابعه، تشکل‌های تخصصی، واحدهای تولیدی و تجاری، نظام بانکی، اداره گمرک، سهام داران طرح‌ها، اهداف تعیین شده برای پروژه‌های مذکور را طبق زمان‌بندی مقرر محقق كنند.

در این ابلاغیه ها رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان سمنان از معاونین خود خواسته است: برنامه ‌زمان‌بندی اجرایی، چگونگی انجام کار و پیشرفت ماهانه پروژه، به اینجانب و دبیرخانه کار گروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید گزارش شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار