خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر خبر داد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر از اجرای بیش از 14 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی ـ سیاسی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۸۹۲۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری  بسیج از ماهشهر، حجت‌الاسلام جعفر منتشلو یکشنبه شب در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته عقیدتی، سیاسی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نهاد فراملی بوده و همه‌ ساله برنامه‌های مختلفی را در راستای بزرگداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سراسر استان برگزار می‌‌کند.

وی ادامه داد: به دلیل تقارن هفته عقیدتی، سیاسی با هفته معلم، تمام روزهای برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم با شعارهایی از دکتر مرتضی مطهری نام‌گذاری شده‌ است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ماهشهر در ادامه افزود: سال گذشته برای بیش از  112 نفر از بسیجیان شهرستان توسط سپاه ناحیه ماهشهر به‌ صورت ناحیه‌ای، استانی و کشوری، دوره‌های تربیت و تعالی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در راستای گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی 14 برنامه در 10 حوزه مقاومت بسیج در سراسر شهرستان اجرا می‌شود.

منتشلو با اشاره به برنامه‌های شاخص سپاه پاسداران در این هفته اظهار کرد: برگزاری جشن تکریم این هفته در استان، برگزاری نشست‌های بصیرتی برای افزایش بینش سیاسی با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی خوزستان، دیدار با ائمه جمعه ماهشهر، بندرامام، چمران و شهرک طالقانی، نشست‌های ویژه حلقه‌های صالحین در تمامی پایگاه‌های مقاومت شهرستان با محوریت شعار سال 95 و هفته عقیدتی سیاسی در ماهشهر، چمران و بندر امام خمینی (ره) از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی برای هفته عقیدتی سیاسی است.

وی اضافه کرد: گردهمایی منسجم معلمان و اساتید عقیدتی، سیاسی در نماز جمعه، برگزاری صبحگاه و اجرای زنگ (سپاس معلم)، از طرف مدارس شهرستان با همکاری آموزش و پرورش به صورت نمادین با حضور فرماندهان نظامی این شهر، نوشتن مقاله و نشر یادواره‌ها و فضاسازی مناسب در رابطه با موضوع این هفته، برگزاری مسابقات کتابخوانی به‌ منظور ترویج آثار شهید مطهری، دیدار با خانواده‌های شهدای شهرستان نیز در این هفته برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر در پایان متذکر شد: برگزاری اردوی فرهنگی کارکنان، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، پیشکسوتان سپاه ناحیه ماهشهر از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها