خبرهای داغ:
رییس شورای اسلامی شهر هندیجان از انتخاب علی گلمرادی به عنوان نماینده مردم هندیجان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۸۹۱۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
 بهروز شعبانی روز شنبه پیش از ظهر در گفت وگو با خبر نگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:بعد از دو مرحله رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان هندیجان روز جمعه ۱۰اردیبهشت ماه مردم بار دیگر  در پای صندوق های اخذ رای در  ۳۴شعبه حاضر شدند.
 وی افزود: که نتایج این انتخابات اعلام شد و علی گلمرادی  با تعداد ۸۹۳۵ رای اول و حبیب آقاجری نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی و نامزد دهمین دور به تعداد ۴۴۹۰رای دوم شدند.
وی بابیان تبریک به نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت:به علی گلمرادی که با رای مردم انتخاب شده تبریک گفته و امیدوارم برای رفع مشکلات این منطقه گام های تأثیر گذاری بر دارد.
شعبانی ربیس شورای اسلامی شهر هندیجان عنوان کرد:حضور مردم  همدیجان چشم گیر بوده و اکثر  جوانان  دراین انتخابات شرکت داشتند.
وی با اشاره به رسیدگی به مشکلات مردم هندیجان بیان کرد:در زمینه  عمرانی ،کشاورزی و صیادی مشکلاتی در معیشت واقتصاد  مردم هندیجان وجود دارد که نماینده منتخب مردم می بایست این مشکلات را حل نماید و نسبت به دیگر ها شهر ها به هندیجان توجه ایی داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها