حجت الاسلم سید عبد ا... دانشی گفت: با اشاره به اینکه هنوز آثار و نشریات شهید مطهری در دانشگاهها و حوزه های علمیه تدریس می شوند و رهپویان علم از این آثار بهره مند می شوند ، راز ماندگاری شهید مطهری را بهره مندی از چتر ولایت دانست.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۴۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، حجت الاسلام دانشی در مراسم بزرگداشت استادمطهری ، هفته معلم و همچنین هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه  در حسینیه ثارا... بسبج شهرستان گناوه افزود: جریان فکری شهید مطهری یک جریان فکری پراز هیجان و سرنوشت ساز است و در طول ایام کهنه نمی شود.

وی ابراز داشت: شخصیت شهید مطهری نیز دارای ویژگی های زیادی می باشد که این ویزگی ها در انسانهای کامل و به کمال راه یافته دیده می شود.

وی اخلاق حرفه ای و احترام به طرف مقابل نظریه خودی، صبر و حوصله شهید مطهری، به روز بودن و ولایت پذیری شهید مطهری را از ویژگی های ایشان دانست.

وی با تبریک هفته معلم به تمامی اساتید دانشگاهها و ومربیان حوزه ها و مدارس و مهدکودکها عنوان داشت : کسانی که در میدان جنگ در حال آموزش نیروهامی باشند و همچنین کسانی که در آموزش و پروش و حوزه های علمیه و دانشگاهها و در هرجایی که چیزی را به بشریت می آموزند مصداق معلم هستند و لازم است خود  را به اخلاق و علوم صحیح استادی و شاگردی تربیت نمایند.

دانشی با اشاره به اینکه هنوز آثار و نشریات شهید مطهری در دانشگاهها و حوزه های علمیه تدریس می شوند و رهپویان علم از این آثار بهره مند می شوند ، راز ماندگاری شهید مطهری را بهره مندی از چتر ولایت دانست.

وی ابراز داشت : دانشمندانی که از ولایت دور هستند و فاصله گرفته اند نتایج تحلیل نظریات و تلاش های آنا تشکیل داعش و القاعده و گروهای تکفیری می باشد ولی نتیجه و خروجی آ نانی که با ولایت و نبی مکرم و ولایت فقیه در ارتباط هستند  تشکیل حزب ا... لبنان . یمن و بحرین می باشد.

وي همچنين اقتصاد مقاومتي را كليد و راه نجات كشور در برابر توطئه و تحريم هاي دشمنان دانست و گفت: توجه و عمل به فرامين رهبر معظم انقلاب كشور را در برابر شيطنت و دسيسه هاي دشمن محفوظ نگه مي دارد كه همه وظيفه داريم آن را جامه عمل بپوشانيم.

در اين آيين سپاه شهرستان گناوه از فعالان سرگروههاي طرح صالحين فرهنگي و مربيان عقيدتي سياسي سپاه تقدير و از آنان تجليل بعمل آورد.

 

 

 

ارسال نظرات