خبرهای داغ:
مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: نخستین گام برای اجرایی کردن شعار سال 95، فرهنگ‌سازی و تبدیل آن به گفتمان غالب باهدف باورپذیری توأم با اقدام و عمل است.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۳۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

به مناسبت روز استاد و هفته معلم جلسه مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، جانشین خواهران مرکز بسیج دانشجویی شهرستان شیراز و جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سلمان فارسی شیراز با رئیس دانشگاه فرهنگیان سلمان فارسی شیراز در قالب طرح مسیر همدلی برگزار شد.

مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در این جلسه با گرامیداشت مقام استاد اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری، علم‌آموزی، یاد دادن تفکر و آموختن رفتار و اخلاق سه عنصر حرفه شریف و افتخارآمیز معلمی است.

مریم زارع‌پور با اشاره به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: این یک شعار نیست بلکه راهبرد عملی بوده و نیاز اساسی کشور است.

مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه نخستین گام برای اجرایی کردن این راهبرد، فرهنگ‌سازی و تبدیل آن به گفتمان غالب برای باورپذیری توأم با اقدام و عمل است اضافه کرد: به فرموده امام خمینی(ره) دانشگاه مبدأ تحولات است، از این‌رو یکی از مهم‌ترین بسترهای ترویج این گفتمان دانشگاه بوده و دانشگاه فرهنگیان به دلیل اینکه بستر رشد سفیران و متولیان امر تعلیم و تربیت نسل آینده کشور است، سهم عمده‌ای دارد و همچنین دانشجویان فرهنگی می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در اجرایی شدن این راهبرد داشته باشند.

زارع‌پور ادامه داد: انتظار می‌رود دانشگاه فرهنگیان ظرفیت‌های عظیم خود را برای اجرایی شدن شعار سال به‌کار گیرد و از پیشتازان این حرکت باشد.

در این جلسه از سهیلا جاهدی رئیس دانشگاه فرهنگیان سلمان فارسی شیراز، به دلیل همراهی، همدلی و حمایت از بسیج دانشجویی در اجرای برنامه‌های تأثیرگذار فرهنگی و پیشبرد اهداف بسیج و ترویج روحیه انقلابی در فضای دانشگاه تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها