همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

دیدار با یک خانواده شهید روحانی توسط مسئولین سپاه تنگستان+تصاویر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان به همراه تنی چند از مسئولین این ناحیه مقاومت به دیدار خانواده شهید مرتضی جمالی از روحانیون شهید تنگستان رفته و یاد و خاطره این شهید والا مقام را گرامی داشتند
کد خبر: ۸۶۶۸۸۳۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی در این دیدار با بیان اینکه شهدای روحانی در عرصه های مختلف بویژه در حوزه دفاع مقدس و تبلیغ و هدایت نقش برجسته و تاثیر گذاری داشتند از آنان به عنوان پرچمداران حقیقی و واقعی در حوزه علم و معرفت و جهاد یاد کرد.

وی گفت: روحانیت اصیل همواره در عرصه های مختلف نقش شاخص و برجسته داشتند و ما هم باید بر اساس رسالت و وظیفه ای که بر دوش داریم در همه جا شاخصی بودن آنها را به بهترین شکل ممکن نشان دهیم و پیام شهدای روحانی را به مردم به خوبی تبیین کنیم.
دشتی حسینی عنوان داشت: روحانیت اصیل شیعه همواره مروج فرهنگ غنی اسلام و معارف دینی بودند و نقش مهمی در ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی در جامعه داشته و دارند.
وی افزود: عزت و عظمت نظام متاثر از خون شهدا همچون شهدای روحانی است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: روحانیت در عرصه های مختلف انقلاب امتحان خود را به خوبی پس داده و از این آزمون سربلند بیرون آمده اند و این وظیفه ماست تا از آنان تکریم و تجلیل کنیم.
وی تداوم راه شهدا بویژه شهدای روحانی را یکی از رسالت های بزرگ در قبال شهدای روحانی دانست.

ارسال نظرات