خبرهای داغ:
سازمان بسیج فرهنگیان استان قم با صدور بیانیه ای به مناسبت هفته معلم اعلام کرد: معلم تراز انقلاب اسلامی آموزش نوجوانان را با تربیت آنان در مسیر روحیه انقلابی و استکبار ستیزی در هم می آمیزد.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۲۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان قم چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

معلم یعنی کسی که می تواند خصوصیات اخلاقی خوب را در بچه پرورش دهد . فکر کردن و ایستادگی در مقابل باطل و مجاهدت در راه حق را به کودک تعلیم دهد.

 "رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای"

در جریان سازی تربیتی، معلم و حضور معنوی وی در تمامی صحنه های فرهنگی اولین منزل تعلیم و تعلم در نظام انسان ساز حکومت اسلامی است.

تقارن روز شهادت شهید مطهری (ره) و روز معلم بیانگر محتوای فکری و معنوی این دو شخصیت است. استاد شهید(ره) تبیین کننده اندیشه مطهر و الهی در جوامع انسانی است و معلم نیز ماده خام انسانی را تحویل می گیرد (دانش آموز) تا به یک ماده با ارزش افزوده بالا تبدیل کند که با هیچ مصنوع دیگری قابل مقایسه نیست. در حقیقت عمل معلم دنباله کار انبیاء عظام است.

معلم تراز انقلاب اسلامی، خانه اول مدیریت فرهنگی در تربیت مجاهدانی است که بیرق مقاومت در برابر استکبار را برافراشته نگه می دارد، دانش آموزش مکتبی است، که پیوسته در تلاش است تا آرمان های بلند الهی را در صحنه های اجرایی با محوریت تکلیف گرایی زنده، پویا و بالنده نماید، مجاهدی است که یقین مبارزه با استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار را با توسل به عشق به ولی امر در اذهان نوجوانان دانش آموز می کارد و می پروراند و در روند تکاملی انقلاب اسلامی مجاهدانی فهیم و خستگی ناپذیر و تحلیل گر را به جامعه بشری هدیه می نماید و بدین سان نقش بی بدیل آموزش و پرورش را در رشد و نمو فرهنگ غنی اسلامی دائم زنده، جاری و ساری نموده و به دیگران یاد آور می شود.

ما فرهنگیان بسیجی استان قم اعلام می داریم تحت زعامت ولی امر و نایب بر حق امام زمان (عج) مقام معظم رهبری تفکر مطهر استاد شهید مطهری (ره) را در تمامی صحنه های فرهنگی شاخص رفتاری خود و مجموعه قرار داده و بر آرمان های بلند امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی صادقانه وفا دار باشیم.

سازمان بسیج فرهنگیان استان قم
 اردیبهشت 95
ارسال نظرات
پر بیننده ها