خبرهای داغ:
از سوی مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه جهرم صورت گرفت
مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه جهرم با اشاره به هدف والای بسیج در تربیت اسلامی فرزندان این مرز و بوم گفت: همایش تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی و سرکشی از خانواده شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های هفته عقیدتی در سپاه جهرم است.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۲۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

حجت‌الاسلام محمدشفیع قهرمانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از اجرای برنامه‌های متنوع در طول این هفته در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و سپاه جهرم خبر داد و گفت: تربیت صحیح و اسلامی باید در رأس امور آموزش‌ و پرورش قرار گیرد همان‌گونه که دغدغه‌ی علامه شهید مطهری نیز در طول حیات پربرکتشان همین بود.

این مسئول با اشاره به هدف والای بسیج در تربیت اسلامی فرزندان این مرز و بوم، از اجرای برنامه‌های متنوع در طول این هفته خبر داد.

وی افزود: همایش تجلیل از مربیان عقیدتی، صالحین، آموزش نظامی و هادیان سیاسی سپاه و بسیج، دیدار با امام‌ جمعه‌ شهرستان به‌عنوان استاد شجره‌ طیبه صالحین جنوب فارس و سرکشی از خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های اجرایی در طول این هفته است.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه جهرم برگزاری صبحگاه مشترک در مدارس، برگزاری نشست‌های بصیرتی و نهضت روشنگری، فراخوان نشریات، برپائی نمایشگاه و برگزاری اردوهای فرهنگی در سطح سپاه و بسیج را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

قهرمانی با اشاره به اهمیت این هفته و همچنین هفته معلم که خود به‌نوعی اذهان را آماده‌ بهره‌برداری از مطالب ناب اسلامی می‌کند، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری مسابقات فرهنگی و همچنین اجرای برنامه‌های ورزشی مانند کوه‌پیمایی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها