مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ما با اصل مُد مخالف نیستیم ولی هر وارداتی که به دین، فرهنگ و اقتصاد کشور لطمه وارد کند به صلاح کشور نبوده و هویت ایران را مخدوش می کند.
کد خبر: ۸۶۶۸۸۰۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه تهاجم فرهنگی بنابر گفته رهبر معظم انقلاب بیش از آنکه به پوشش و لباس جوانان مربوط باشد به طرز تفکر ما مربوط است، اظهار داشت: یکی از مشکلات جامعه در ارتباط با نوع پوشش می باشد مسئولین و کسانی که به اینگونه عمل می کنند یا از آموزه های دینی خبر ندارند یا اینکه تحت تاثیر فرهنگ غربی می باشند.

تقلید از فرهنگ غرب، هویت ایران را مخدوش می کند
وی با اشاره به تاثیر نفوذ مُد غربی در شهر دارالعباده، افزود: امروزه که عصر ارتباطات به سر می بریم هر جا که اتفاقی صورت گیرد شاهد تاثیر آن در جاهای دیگر خواهیم بود، استان یزد نیز که دارای بیشینه مثبت در فرهنگ، مذهب و سبک زندگی بوده از این هجمه ها مستثنی نبوده است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی گفت: ما با اصل مُد مخالف نیستیم ولی هر وارداتی که به دین، فرهنگ و اقتصاد کشور لطمه وارد کند به صلاح کشور نبوده و هویت ایران را مخدوش می کند.

درخشش آفتاب برجام، غروب خورشید فرهنگی کشور
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه با اجرای برجام و اعلام لغو تحریم‌ها ما شاهد صف کشیدن برندهای لوکس کشورهای غربی به کشورمان هستیم، اذعان کرد: این روند که در چند روز گذشته با ورود رئیس سیستم مُد ایتالیا و دیدار وی با حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، جنبه مثلا قانونی به خود گرفته است،حاوی پیامی است که در پس لبخند؛دارای نیشی زهرآگین است.

واردات مُد ، نخستین گام قانونی در نفوذ فرهنگی کشور
وی تصریح کرد: قطعا ورود برندهای غربی اوضاع اقتصادی شرکت‌ها و کارگاه‌های طراحی، دوخت لباس و مُد را خراب‌تر و بازار کم رونق آنها را کسادتر خواهدکرد.

حسینی کوهستانی با تاکید بر اینکه این مسئله با شعار اقتصاد مقاومتی و حفظ ارزش های سنتی و دینی مردم ما در تضاد کامل است، افزود: اینکه ایران را در آینده نزدیک شاهد محوریت در زمینه تأثیرگذاری بر مُد و لباس منطقه می دانند به بدترین شکل ضربه های مهلکی به بدنه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور بزند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری شوی لباس های بدتر از این چیزی که امروز برگزار می شود، یا پوشش های عجیب تر و خارج عرف با آرایش های قطعا در این زمینه خواص، هنرمندان، جوانان، دانشجویان و ویژه تر زنان در تیر رأس اهداف مخرب فرهنگی دشمنان قرار دارند.

حسینی کوهستانی با اشاره به عوامل نفوذی دشمن به حریم های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، گفت: امروز دشمنان داد و فریاد نمی کنند، بلکه زیباتر و زینت شده تر در غالب برندهای معروف و با تغییر سلیقه به صورت یک مُد و در نهایت یک اندیشه و تفکر بر جامعه حاکمیت می یابد.

ارسال نظرات