خبرگزاری بسیج: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از آغاز جشنواره مسیر ایمن و ارائه خدمات آموزش محور ترافیکی طی سه روز به دانش آموزان در این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۶۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ ابوذر ریاضی با بیان این خبر گفت: به منظور ارتقاء فرهنگ ترافیکی و نهادینه کردن قوانین صحیح رانندگی، جشنواره مسیر ایمن از دوازدهم تا چهاردهم اردیبهشت در بوستان ترافیک از ساعت 9 صبح تا 16 بعدازظهر دایر است.

ریاضی با اشاره به استقرار غرفه های متنوع آموزشی، هنری و نمایشی افزود: آمادگی میزبانی از 2 هزار دانش آموز در بوستان ترافیک فراهم شده است تا قوانین ترافیکی در تاثیرپذیرترین قشر جامعه نهادینه شود.

وی اجرای این جشنواره را در راستای طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید و با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی برشمرد و گفت: به منظور هم افزایی هدفمند، این جشنواره با مشارکت دیگر ادارات و نهادها نظیر اداره آموزش شهروندی، جمعیت طرفداران ایمنی راه، شرکت کنترل ترافیک، حمل و نقل پاک، پلیس راهور، سرای محلات، اداره بازیافت، سلامت و فرآموز در حال برگزاری است.

معاون شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه بوستان ترافیک در میدان سلمان فارسی جنب بوستان دانش واقع شده است، ادامه داد: حضور در این جشنواره برای عموم شهروندان آزاد است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی حضور گروه های دانش آموزی می توانند با شماره 55966605 تماس بگیرند.

ارسال نظرات