خبرگزاری بسیج: بر اساس گزارش منطقه 7 عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تعداد ماموریت های آتش نشانی اعم از حریق و حادثه طی سال 94 در منطقه 20 کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۵۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 در نشست هم اندیشی که با حضور رئیس منطقه 7 عملیات آتش نشانی شهرداری تهران برگزار شد به اهمیت موضوع ایمنی و امدادی اشاره کرد و گفت: به منظور پیشگیری از حوادث و بحران های احتمالی، آماده ایم فعالیت های امورشهری را با همکاری آتش نشانی استاندارسازی کنیم.

صفوی با اشاره به اینکه این نشست موجب می شود همکاری و تعامل ها، بیش از پیش شود، شناسایی موارد ناایمن شهری را در دستور کار مدیریت شهری قرار داد.

هادی میرافضلی رئیس منطقه 7 عملیات آتش نشانی شهرداری تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله، گفت: تعداد ماموریت های آتش نشانی منطقه 20 که در سال 94 در قالب عملیات های حریق و حادثه انجام شده است نسبت به سال 93 کاهش یافته و این درحالی است که خدمات ایمنی به شهروندان از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

میرافضلی با اشاره به اینکه 6 ایستگاه آتش نشانی در محدوده منطقه 20 فعال است، گفت: در سال 94 بیشترین نوع حریق در معابر و بزرگراه ها و بیشترین نوع حادثه به تصادف یا واژگونی خودرو اختصاص داشته است.

رئیس منطقه 7 عملیات آتش نشانی شهرداری تهران به اجرای طرح پایش مولفه های ایمنی با هدف شناسایی موارد ناایمن شهری اشاره کرد و رفع این موارد را از سوی مدیریت شهری منطقه 20 خواستار شد.

ارسال نظرات