خبرگزاری بسیج: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از برقراری تعاملات فرهنگی در مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۴۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ نشست مشترک مدیران این اداره با مسئولان مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ و اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی فشافویه،   برگزار و مقرر شد تا برنامه های فرهنگی و هنری ویژه مددجویان این ندامتگاه ها صورت پذیرد.

مهدی ابوالحسنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این نشست بر لزوم انجام کار های فرهنگی و هنری موثر برای مددجویان تاکید کرد و افزود: در این مراکز باید فرصتی فراهم شود تا زندانیان و مددجویان، مهارت های زندگی، ارتباطات اجتماعی و مباحث مربوط به حقوق شهروندی را در قالب هنر، فرا بگیرند.

وی افزود: برنامه های مختلف و متناسب با نیازهای این مراکز به همت انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان ری، به صورت دوره های برگزار خواهد شد تا پس از حضور مددجویان در صحنه اجتماع، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

در ادامه حجت الاسلام پناهیان مسئول فرهنگی مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ و حجت الاسلام مقانلو نماینده اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی فشافویه، گزارشی از وضعیت و فعالیت های صورت گرفته در این مراکز را ارائه دادند.

ارسال نظرات