پیام تبریک فرمانده سپاه کنگان به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کنگان به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم ،این هفته راتبریک گفتند.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۴۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کنگان متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در برگ‌های تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران دوازدهم اردیبهشت هر سال، همزمان با سالگرد شهادت اسوه علم و تقوا، استاد شهید مرتضی مطهری «روز معلم» نامیده شده است. جای بسی افتخار است که این روز خجسته به نام فیلسوف و متفکری عالیقدر مزین گردیده که خود بهترین اسوه و الگو در این وادی مقدس است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک روز معلم به همه معلمان و فرهنگیان زحمتکش ایران اسلامی، موفقیت روز افزون شما را از خدواند سبحان مسالت دارم و امیدوارم تحت زعامت و اطاعت از  اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال «اقتصادمقاومتی اقدام وعمل» شاهد ترویج اخلاق ، فرهنگ و تعلیم و تربیت جوانان این سرزمین باشیم.

به دیگران آموختن و یاددادن و جان تشنه پویندگان را به انگبین بهشتی دانش سیراب نمودن و حلاوت سواد را و فهمیدن را و دانستن را و در نهایت عالم شدن را و در یک کلام لذت شیرین علم را در ذره ، ذره روح نو آموزان و محصلان و فراگیران چشاندن را ، آیا میتوان در قالب تنگ کلمات ریخت و درباره این مهم به اندک بسنده کرد که هر چه ما داریم از دم مسیحایی معلمینی هست که با شمع وجودشان روشنی بخش و مصباح الهدایه ای هستند از برای دیگران.

اینجانب ضمن عرض تبریک این روز بزرگ به همه معلمان و ارج نهادن به روح بلند معلم بزرگ ، علامه مطهری ، برای زحمتکش ترین و شریف ترینهای جامعه ، بهترین ها را آرزو دارم
ارسال نظرات
آخرین اخبار