پیام تبریک زارعی به معلمان

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مســــــیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۳۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پیامی روز استاد و معلم را به قشر فرهیخته معلم تبریک گفت:

به گزارش کبنانیوز، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ – خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ- اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ- الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ
قرآن کریم، قلم را به عنوان نماد تعلیم و تربیت، مورد قسم قرار داده و حضرت علی (ع) به عنوان بزرگ معلم تاریخ اسلام می‌فرماید: «هر کس کلمه‌ای به من بیاموزد مرا بنده خویش ساخته است.

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مســــــیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش  درآمد.

اینجانب به عنوان شاگردی کوچک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام معلم استان کهگیلویه وبویراحمد، روز استاد و معلم را به این قشر فرهیخته صمیمانه تبریک میگویم و توفیقات روزافزون آنها را از خداوند متعال خواستارم. وامیدواریم در سایه توجهات حضرت صاحب الزمان(عج)، جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی این عزیزان بهره مند باشد.

غلام محمد زارعی
رئیس مجمع نمایندگان استان و

نماینده مردم شریف شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی

 

ارسال نظرات