فعال اقتصاد مقاومتی اهمیت احداث مزارع پرورش میگو را بستری مناسب برای ایجاد اشتغال جوانان دانست و گفت: احداث مزارع پرورش میگو در بوشهر بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال جوانان برای رونق کسب و کار و چرخه تولید اقتصادی مفید و موثر واقع شده است.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۱۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
به مناسبت فرار رسیدن 17 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، به مناسبت فرار رسیدن 17 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی ، جانشین فرمانده ناحیه بوشهر به همراه  مسؤول بسیج سازندگی از پروژه پرورش میگو مهندس مصطفی قلی پوردر جزیره شیف بازدید کردند .

در حاشیه بازد از این مزرعه قلی پور فعال اقتصاد مقاومتی اهمیت احداث مزارع پرورش میگو را بستری مناسب برای ایجاد اشتغال جوانان دانست و گفت: احداث مزارع پرورش میگو در بوشهر بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال جوانان برای رونق کسب و کار و چرخه تولید اقتصادی مفید و موثر واقع شده است.

این فعال عرصه اقتصاد مقاومتی موفقیت طرح اجرایی خود را مشاوره کارشناسان و تسهیلات دریافتی از بسیج سازندگی شهرستان بوشهرعنوان کرد و افزود: جوانان می‌توانند با سرمایه کم در چرخه تولید و رونق اقتصاد کشور سهیم باشند.

وی با بیان این که در این  مزرعه 12 حوضجه به روش خاکریزی اقدام به تولید میگو می‌کند گفت:  این مزرعه با اعتباری معادل 300 میلیون ریال از محل اعتبارات طرح اقتصاد مقاومتی اجرا شده است و با آغاز فعالیت این مجتمع 10نفر مشغول بکار شدند.

غلامرضا شهابی جانشین فرمانده ناحیه بوشهرنیز شرایط اقلیمی را بر توسعه و ترویج اقتصاد مقاومتی در زمینه پرورش میگو مفید دانست و تاکید کرد: شرایط اقلیمی مناسب زمینه‌ای مناسب برای به زیر کشت بردن مزارع حداقل دو مرحله در یکسال را فراهم می‌کند.

شهابی در پایان عنوان کرد : باشناخت دقیق ابعادسیاست‌های اقتصادمقاومتی،که یک کار با اثربخشی مناسب است باید در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام شود.

 

ارسال نظرات