خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ:

کبودراهنگ در حمایت از ورزش و ورزشکاران ظرفیت بالایی دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ گفت: شهرستان کبودراهنگ ظرفیت بالایی در راستای حمایت از ورزش و ورزشکاران مستعد و المیپکی دارد.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۷۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ، عباس قهرمانی در اولین جلسه هم اندیشی با هئیت‌های ورزشی در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان اظهار کرد: این شهرستان در حمایت از ورزش و ورزشکاران مستعد و المپیکی ظرفیت بالایی دارد.

وی با تاکید بر مشارکت هرچه بیشتر هیئت‌های ورزشی در برنامه‌های مختلف گفت: ایجاد انگیزه در میان مردم برای گرایش به ورزش به منظور سلامتی از ضروریات است که در این راستا باید مسابقات جام رمضان توسط بازدید کنندگان به خوبی برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: درخصوص تأمین و تجهیز اماکن ورزشی شهرستان که تلاش‌های زیادی انجام گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت راه‌اندازی ورزش بانوان در تمام رشته‌ها به معرفی نواب رئیس بانوان توسط بعضی از هیئت‌های شهرستانی پرداخت.

فرهاد شکری معاون اداره ورزش و جوانان نیز در ادامه با اشاره به اینکه هئیت‌های ورزش باید مسابقات خود را به نام یکی از شهدا نامگذاری کنند، خاطر نشان کرد: هئیت‌های ورزشی در برانگیختن انگیزه و تشویق ورزشکاران مقام آور نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

در پایان این مراسم از حمایت و زحمات مسئولین هیئت‌ها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار