خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء:

معلمان نقش به سزایی در ساخت، تغییر و تحول جامعه دارند

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: معلمان مانند چراغ روشنایی می دهند و هدایت می کنند و نقش به سزایی در ساخت و تغییر و تحول جامعه دارند.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۷۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در دیدار با مدیریت و جمعی از معلمین نمونه دبیرستان خیر مدرسه ساز حاج حسن مومنی ارومیه با تبریک هفته معلم و با اشاره به جایگاه والای فرهنگیان در کشور ما گفت: از خداوند متعال می خواهیم که معلمان در ادامه راه این رسالت ارزشمند که به عنوان بانی تعلیم تربیت در استان ما هستند موفق و پیروز باشند.

وی گفت: معلمان مانند چراغ روشنایی می دهند و هدایت می کنند و نقش به سزایی در ساخت و تغییر و تحول جامعه دارند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: خانواده های ما مدیون معلمان هستند و این زحمت ها با هدایا و پول قابل جبران نیست.

سردار خرّم در پایان با آرزوی سلامتی برای این قشر زحمت کش اظهار کرد: امیدوارم جایگاه معلم به نحو احسن مورد تکریم قرار گیرد و جایگاه واقعی معلمان در جامعه تبیین شود.

در ابتدای این دیدار خانم کاملی راد مدیر دبیرستان خیر مدرسه ساز حاج حسن مومنی و خانم حاجی زاده مسئول گروه مقاومت این مدرسه اقدام به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در زمینه های علمی، مذهبی و فعالیتهای بسیج دانش آموزی کردند.

در پایان نیز هدایایی به رسم یادبود و به مناسبت تبریک هفته معلم از جانب فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی به معلمان این دبیرستان اعطا شد.

ارسال نظرات