خبرهای داغ:
معاون آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی:

۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی گفت: امسال ۱۰ هزار نفر در سراسر کشور در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۶۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، بهرام صمدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال 10 هزار نفر در سراسر کشور در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند که پنج هزار نفر آن از طریق آزمون و پنج هزار نفر نیز از طریق دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش جذب می‌شوند.

در ادامه معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم گفت: امسال برنامه تجلیل اولیا از دانش‌آموزان انجام می‌شود.

محمدی تصریح کرد: علاوه بر آن امسال 32 یادواره بزرگداشت مقام و منزلت معلم نیز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه جایگاه و منزلت تمامی معلمان برای اداره کل آموزش و پرورش استان قابل احترام است برای همین امسال از 584 تن از معلمان، آموزگاران، مربیان، معلم‌یاران و معلمان استثنایی منتخب تجلیل می‌شود.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی اظهار داشت: افتتاح مسابقات ورزشی فرهنگیان، توزیع بسته‌های فرهنگی در بین نمازگزاران، تکریم مقام معلم با تدوین برنامه‌های سالانه در استان، تجلیل از پیشکسوتان و برگزاری مسابقات قرآنی بین فرهنگیان از جمله برنامه‌هایی است که امسال پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات