خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی گفت: حق‌التدریس معلمان پیش‌دبستانی استان آذربایجان‌ غربی از فردا پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۶۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فریدون سیدمصطفوی در جمع خبرنگاران با تبریک هفته معلم و با اشاره به پرداخت حق‌التدریس معوقه معلمان پیش‌دبستانی استان اظهار داشت: از فردا و به تدریج حق‌التدریس آنها به حسابشان واریز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی با اشاره به وجود 38 هزار معلم در سطح استان گفت: بی‌تردید آموزش و پرورش مدیون تمامی آنانی است که صادقانه و بی‌ریا و با وجود تمام مشکلات در کار تدریس اهتمام می‌کنند.

وی از تجلیل معلمان منتخب آذربایجان‌ غربی در هفته معلم خبر داد و تصریح کرد: امسال شیوه انتخاب با سال‌های گذشته تفاوت کرده و معلمان منتخب همانند سال‌های گذشته با مستندسازی آثار و مدارک خود مورد ارزیابی قرار نمی‌گیرند بلکه شورای دبیران و مدیران عملکرد آنها را سنجیده و بر اساس آن معلمان را انتخاب و مورد تجلیل قرار می‌دهند.

سیدمصطفوی گفت: بنابراین امسال کل معلمان بدون محدودیت مورد ارزیابی قرار گرفته و 584 نفر به صورت منطقه‌ای و 26 نفر به صورت استانی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش دو رویکرد را با جدیت دنبال می‌کند افزود: در این رابطه حفظ حرمت و جایگاه معلم و رعایت ادب، احترام و اخلاق و نیز عدم طرح مباحث سیاسی توسط معلمان از جمله اهدافی است که این نهاد با جدیت آن را دنبال می‌کند.

سیدمصطفوی با اشاره به اینکه معلمان حق‌التدریس می توانند با مجوز آموزش و پرورش در مدارس غیردولتی تدریس کنند بیان کرد: اما این به معنای استخدام در آموزش و پرورش نیست و معلمان حق‌التدریس خود را از همان مدرسه دریافت می‌کنند.

وی با بیان برخی از برنامه‌های هفته معلم اظهار داشت: دیدار با امام جمعه ارومیه و شرکت در نماز جمعه، حضور در مزار شهدا و یاد کردن 143 شهید معلم، تجلیل از معلمان بازنشسته و نیز ملاقات با معلمانی که با مشکلات پزشکی و جسمانی روبه‌رو هستند از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام به شمار می‌رود.


ارسال نظرات