خبرهای داغ:
مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز استان آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون ۶۰ هزار دانش‌آموز استان آذربایجان‌ غربی در مدارس خیرساز تحصیل می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۶۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، علی آخوندیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همت خیران مدرسه‌ساز در حال حاضر 60 هزار دانش‌آموز استان آذربایجان‌ غربی در مدارس خیرساز تحصیل می‌کنند.

وی از برگزاری هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با هدف اشاعه فرهنگ نیکوی مدرسه‌سازی در استان خبر داد و بیان کرد: این جشنواره در روز 22 اردیبهشت در ارومیه برگزار می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز استان آذربایجان‌غربی گفت: در طول هفده سال گذشته یک هزار و 8 باب مدرسه به ارزش ریالی 200 میلیارد تومان از سوی خیران مدرسه‌ساز استان تعهد شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون 500 مدرسه در قالب 100 کلاس درس نیز آماده تحویل شده است.

آخوندیان گفت: با توجه به اینکه تعهد خیران در امر مدرسه‌سازی در سال گذشته 37.5 میلیارد تومان بود در این رابطه 78 مدرسه با 411 کلاس درس را شامل می‌شد و پیش‌بینی می‌شود که امسال این میزان از سال گذشته بیشتر شود.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز استان آذربایجان‌ غربی افزود: در سال گذشته 34 باب مدرسه با 147 کلاس درس توسط خیران کلنگ‌زنی شد که در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات