مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه جم؛
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه جم گفت: از بارزترين چهره هاي فرهنگ ساز و بدعت ستيز و اسلام آموز در عصر حاضر، شهيد مرتضي مطهري است که عمري در سنگر قلم و بيان و خطابه و تأليف روشنگري کرد.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۵۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم: حجت الاسلام نوذر باقری راد عصر امروزدر بین قشر بسیج دانش آموزی شهرستان جم با تاکید بر اینکه خدمات شهید مطهری غیر قابل قیاس با خدمات مخترعان و مکتشفان است، از این استاد فرزانه به عنوان شخصتی دوابعاد یاد و بر ضرورت ادامه راه شهید مطهری از سوی جامعه تاکید کرد .

باقری راد تصریح کرد: خدماتی که خادمان بشریت کرده اند همه در بعد زندگی مادی و دنیوی خلاصه می شود، اما خدماتی که انبیا و اولیای الهی و امثال شهید مطهری کردند خدمتی است که به روح انسانیت انسان و زندگی ابدی انسان انجام می گیرد و ارزش این دو خدمت با یکدیگر قابل قیاس نیست..

وی با بیان اینکه اساسي ترین هدف در جامعه انساني، تعلیم و تربیت افراد است كه این رسالت مهم و بنیادی با پشتكار و كوشش آموزگاران مسیر دانایی امكان پذیر خواهد شد، گفت: به همین دلیل حرفه معلمي تلاش در مسیر هدایت، تكامل و آموزش انسان ها محسوب می شود و بدین گونه است كه آن را شغل پیامبران لقب داده اند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نقش مهم و كلیدی معلمان در جامعه باید همواره در مسیر تكریم آنان تلاش كرد و شان و منزلت معلمان را پاس داشت.

وی اذعان کرد: جایگاه والای شهید مطهری باعث شد تا سالروز شهادت این آموزگار بنام «روز معلم» نام گذارند تا بهانه ای باشد برای پاسداشت مقام این معلم دلسوز و تمامی معلمان ایران اسلامی كه با عزمی جهادی در راه اعتلای میهن خویش گام بر می دارند.

انتهای خبر./

ارسال نظرات
پر بیننده ها