خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع)؛

همایش توجیهی برنامه های ابلاغی بسیج ناحیه امام حسین(ع) در سال 95 برگزار شد

همایش توجیهی برنامه های ابلاغی بسیج ناحیه امام حسین(ع) در سال 95 روز پنجشنبه با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه در پادگان آیت الله بهاءالدینی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۴۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش توجیهی برنامه های ابلاغی بسیج ناحیه امام حسین(ع) در سال 95 با حضور مدیران عقیدتی و نظارت، مسئولان شعب و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج ناحیه امام حسین(ع) در پادگان آیت الله بهاءالدینی قم برگزار گردید.

در این همایش، حجت الاسلام احمد احمدی طی سخنانی به حدیثی از امام صادق(ع) در آغاز درس خارج فقه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: خداوند متعال هیچ بابی از دنیا را به روی انسان باز نکرد مگر آنکه به همان اندازه بابی از حرص و ولع را روی آن باز کرد یعنی اینکه حرص انسان حد توقفی ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) با اشاره به شعار سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و اینکه یکی از ابعاد اقتصاد مقاومتی صرفه جویی است، ابراز کرد: از حرص و ولع در جمع مال دنیا و مصرف گرایی که از فرهنگ غربی در کشور ما نفوذ کرده بپرهیزیم، در فرهنگ دینی ما قناعت و صرفه جویی اصل است بر خلاف غرب که جمع مال و مصرف گرایی در بین آنها فرهنگ شده است.

وی ادامه داد: ما بسیجیان باید با تاسی به سیره بزرگان و بخصوص تاکیدات مقام معظم رهبری از مطامع دنیا چشم پوشی کنیم و بیش از همه در مسیر اصلاح سبک زندگی بر مبنای آموزه های دینی گام برداریم.

احمدی با اشاره به فعالیت دشمن در بحث جنگ نرم خطاب به مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت بسیج گفت: ما باید وارد میدان خدمت رسانی شویم تا منویات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشیم، شما می توانید در کنار فرماندهان حوزه ها ی مقاومت، برنامه های بسیج را در باب اقدام و عمل اجرایی نمایید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) در بخش دیگری از سخنان خود به شیوه اجرای برنامه های بسیج در سطح حوزه ها پرداخت.

در این همایش، شرکت کنندگان ضمن بیان نظرات خود در زمینه اجرای برنامه های بسیج، در 
ارسال نظرات