خبرهای داغ:
پیاده روی کارکنان ناحیه بسیج امام حسین(ع) و همچنین اندازه گیری قند و فشار خون از برنامه های این ناحیه به مناسبت هفته سلامت بود.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۳۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، کارکنان ناحیه بسیج امام حسین(ع) به منظور آمادگی جسمانی صبح روز پنج شنبه 9 اردیبهشت همزمان با هفته سلامت مسیری به مسافت هفت کیلومتر را در محدوده منطقه علی آباد قم پیاده روی کردند.


مسئول تربیت بدنی ناحیه امام حسین(ع) در حاشیه این پیاده روی بیان داشت: به منظور سلامت جسمانی کارکنان ناحیه علاوه بر ساعت های ورزش(طرح فتح)، حداقل در هر ماه یکبار، پیاده روی و یا کوهپیمایی را در دستور کار خود داریم و طی آن کارکنان یکی از ارتفاعات اطراف را پیاده طی می کنند.
پیاده روی کارکنان ناحیه بسیج امام حسین(ع)/اندازه گیری قند و فشار خون

همچنین به مناسبت هفته سلامت، قند خون و فشار خون کارکنان ناحیه اندازه گیری شد و از سلامت جسمانی آنان اطمینان خاطر حاصل گردید.

سید مرتضی برقعی مسئول بهداشت ناحیه امام حسین(ع) در این رابطه گفت: ورزش و داشتن رژیم غذایی مناسب در عدم ابتلا به این نوع بیماریها از جمله فشار خون بالا و دیابت بسیار تاثیر گذار است و باید توجه به این موضوع از همان دوران طفولیت افراد در جامعه فرهنگ سازی و نهادینه شود.
پیاده روی کارکنان ناحیه بسیج امام حسین(ع)/اندازه گیری قند و فشار خون

مختاران فرمانده ناحیه نیز ضمن حضور در این دو برنامه، از روند اجرای آن بازدید کرد.


ارسال نظرات