خبرهای داغ:
تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بسیج سازندگی سپاه و آموزش و پرورش استان قم به امضا رسید تا بسیجیان در یک حرکت جهادی نسبت به با سواد کردن بی‌سوادان اقدام کنند.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۲۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با دوازدهم اردیبهشت مقارن با شهادت شهید مطهری  هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم، مراسم گرامیداشت مقام معلم در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در این مراسم با اشاره به روش پاسخگویی شهید مطهری به عنوان یکی از بزرگترین معلمان قرن به شبهات دشمنان گفت: این شهید بزرگوار بنابر آنچه که از مکتب اهل‌بیت(ع) آموخته بود مناظره و سعه صدر همراه با منطق را موثرترین راه برای مقابله با افکار انحرافی دشمن می‌دانست.

حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم هم در این مراسم از دیدار و تجدید بیعت جمعی از فرهنگیان قم و سایر استان‌های کشور در روز 13 اردیبهشت ماه با رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

در ادامه این مراسم شهید چگینی به عنوان شهید شاخص بسیج فرهنگیان سال جاری معرفی و از مقام این شهید عالی مقام تجلیل شد.

امضای تفاهم‌نامه بین بسیج سازندگی سپاه و اداره آموزش و پرورش استان قم برای ایجاد یک حرکت جهادی توسط بسیجیان، برای سوادآموزی بی‌سوادان از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم اجرا شد و در پایان نیز مقرر شد که نتایج این تفاهم‌نامه تا پایان سال جاری اطلاع‌رسانی شود.
امضای تفاهم‌نامه‌ای جهادی برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در قم

امضای تفاهم‌نامه‌ای جهادی برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در قم

پاسداران سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و فرهنگیان استان در پایان این مراسم مزار شهید مطهری را در حرم حضرت معصومه(س) گلباران کرده و از مقام این شهید قدردانی کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها