مشاور امور بانوان و خانواده وزیرکشور در گفت‌وگو با بسیج:

ترویج سبک زندگی اسلامی بر عهده دستگاه های فرهنگی است

مشاور امور بانوان و خانواده وزیرکشور گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی بر عهده دستگاه های فرهنگی است.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۱۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

فهیمه فرهمند‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به برنامه‌های دولت برای بانوان اظهار کرد: برنامه به صورت هماهنگ در دستگاه‌های مختلف دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه در موضوع اشتغال در دفاتر امور بانوان استانداری‌های در کشور تلاش می‌شود، افزود: تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌های منسجمی در راستای بیکاری بانوان دارد.

مشاور امور بانوان و خانواده وزیرکشور گفت: تلاش شده با دیدن مسائلی با این موضوع در برنامه ششم، در 5 سال آینده برنامه های منسجمی در این زمینه داشته باشیم که آثارش محسوس دیده می شود.

فرهمندپور با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مادران آینده کشور، تصریح کرد: ظهور این موضوع در برهه های مختلف به صورت پررنگ و کمرنگ دیده می شود و مطمئنا این ارزش‌ها هیچ وقت فراموش نمی‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: باید در راستای فرهنگ ایثار و شهادت اطلاع رسانی، یادآوری، فرهنگ سازی و تلاش کرد و خداوند حافظ این نور است و نمی گذارد این نور به خاموشی برسد.

مشاور امور بانوان و خانواده وزیرکشور با اشاره به ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی اظهار کرد: شناسایی سبک زندگی اسلامی بر عهده مراکز علمی است که باید با تلاش و پژوهش شاخصه ها را استخراج نمایند.

فرهمندپور افزود: بحث ترویج سبک زندگی اسلامی بر عهده دستگاه های فرهنگی و تلاش برای عمل، وظیفه عموم مردم است و همه ما باید در  هر جا که هستیم وظیفه خود را بدانیم.

 

 

ارسال نظرات