فرمانده سپاه تنگستان گفت: بسیج با تکیه بر اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری است سالهاست که میدان داری می کند و بارها دیده اند که بسیج غیر ممکن ها را ممکن کرده است، چرا نمی بینند؟
کد خبر: ۸۶۶۸۶۱۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی در جمع بسیجیان تنگستان گفت: پس از تشدید جنگ اقتصادی دشمن و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله مؤثر با آن و پیاده كردن اقتصاد مقاومتی در كشور، بسیج كه همواره در خط مقدم دفاع از نظام اسلامی بوده و است، با تشكیل قرارگاه جهاد اقتصادی سعی كرد به شكل جدی وارد مباحث اقتصادی شود.

وی گفت: ورود بسیج به عرصه اقتصاد به طور حتم كمك کردن به دولت است و در این راستا در مقوله‌هایی چون الگوسازی، آموزش، فرهنگسازی و ترویج اقتصاد مقاومتی وارد عمل شده است.

ملاکی گفت: ما در سپاه تنگستان با تشکیل کارگروه های تخصصی در بسیج سازندگی و با محوریت رده های مقاومت تحت امر نسبت به تشکیل گروه های جهادی در رده ها اقدام کرده ایم که این گروه ها با شرکت در اردوهای یک روزه و هفت روزه در مناطق محروم حضور می یابند و به مردم آن منطقه کمک می کنند.

وی گفت: کمکی که از دست بسیجیان ما بر می آید در حوزه ساخت و ساز خانه های عالم ، سرویس های بهداشتی عمومی و کمک به باغداران منطقه در نظافت و پاکسازی نخیلات آنها خواهد بود.

فرمانده سپاه تنگستان گفت: ما افراد بی بضاعت و فقرا را شناسایی کرده و به صورت نوبه ای احداث سرویس های بهداشتی و ترمیم منازل مسکونی آنها را در دستور کار داریم که این طرح در سال جاری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/.

ارسال نظرات