بیش از 30 برنامه متنوع ویژه هفته معلم و عقیدتی سیاسی در گناوه اجرا می شود

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه گفت: به مناسبت سالروزشهادت ایت ا... شهید مطهری ،هفته معلم و عقیدتی سیاسی برنامه های متنوعی به همت بسیج و سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه اجرا می شود.
کد خبر: ۸۶۶۸۵۸۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، رضا پور قیومی در جمع خبرنگاران ابراز داشت: این هفته فرصت مناسبی می باشد تا از آثار و کتب بسیار گرانبهای ایت ا... شهید مطهری بهره مند شویم و هم از اساتید و معلمان دلسوز که در جهت رشد علمی و فکری دانش آموزان و دانشجویان و رهپویان علم تلاش می نمایند تقدیر به عمل آید.

وی افزود: جهان امروز که با ترفندهای جدید دشمن علیه دین و اسلام و فکر بشریت روبرو شده است سخت نیازمند آثار و نشریات گرانبهای استاد مطهری می باشد.

پورقیومی با بیان خصوصیاتی از آثار وکتب ایت ا.. مطهری بیان داشت: درست است که سالیان زیادی از شهادت این استاد فرزانه می گذرد ، اما به جرات می توان می گفت: منطق و بیان استاد به خاطر اینکه منطق و نظر اسلام می باشد پاسخگوی بسیاری از شبهات و سوالات در روزگار کنونی نیز می باشد.

وی خاطرنشان نمود: به همین منظور و بزرگداشت یاد ونام این استاد عزیز و همچنین بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه بیش از سی برنامه متنوع جهت اجرا در این شهرستان به همت بسیج و سپاه انصارالحسین (ع) بر گزار می شود.

وی نشست های سیاسی و بصیرتی در حوزهها و پایگاهها ، نشست های حلقه های صالحین ، برنامه های متنوع ورزشی و مسابقات دربین فرهنگیان بسیجی ،دیدار با امام جمعه شهرستان ، دیدار با خانواده های شهداء و نشست علمی حکمت مطهر در پایگاههای بسیج را از مهمترین بر نامه های این هفته عنوان نمود.

ارسال نظرات