مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم الانبیاء(ص) عسلویه گفت: امسال بیش از 50 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه عسلویه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۶۸۵۶۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام سید زین العابدین رضوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عسلویه در جمع کارکنان ضمن گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیش از 50 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه عسلویه در نظر گرفته شده است.

رضوی در ادامه به تشریح برنامه های هفته عقیدتی پرداخت و گفت: مهمترین برنامه های این هفته را می توان به دیدار با امام جمعه شهرستان، تجلیل از اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی، مراسم صبحگاه و سپاس معلم در مدارس، برگزاری محفل روشنگری، برگزاری نشست های سیاسی بصیرتی، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، اردوی فرهنگی، کوهپیمایی، پیاده روی بسیجیان، مسابقه کتابخوانی، برپایی نمایشگاه کتاب، و محصولات فرهنگی، برگزاری مسابقه فوتسال بین کارکنان و بسیجیان و نشست های علمی و کرسی های آزاد اندیشی در حوزه های مقاومت بسیج می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عسلویه اظهار داشت: کیفیت اجرایی برنامه ها در هفته عقیدتی سیاسی بسیار مهم می باشد که با همکاری و تعامل بسیار خوب فرماندهی سپاه ناحیه عسلویه این امر نیز محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها