مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه عسلویه اهم برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه خاتم الانبیاء (ص) را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۶۸۵۶۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، سیدرضا موسوی فراشبندی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه عسلویه در گفت گو با خبرنگار بسیج، اهم برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را تشریح کرد.

موسوی فراشبندی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و روز معلم بیان داشت: که به این مناسبت از تاریخ 11 الی 17 اردیبهشت ماه بعنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

وی در این رابطه افزود: هفته عقیدتی سیاسی سبب می شود تا فضای حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در حال و هوای زنده کردن اندیشه های دینی و تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری و آشنایی هر چه بیشتر بسیجیان قرار گیرد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه عسلویه اهم برنامه های این هفته را دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی و همچنین برگزاری نشست های سیاسی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج را نام برد.
وی در ادامه گزارشی از فعالیت های عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سال گذشته ارائه کرد که از جمله آنها طرح های بزرگ ابرار در حوزه های مقاومت ، نور مبین، دوره تربیت وتعالی، دوره آموزشی و قرآنی و اعزام بسیجیان نخبه به شهر های مقدس مشهد وقم ، دوره تربیت وتعالی ناحیه ای که برای 85 نفر از بسیجیان و مربیان علوم قرآنی برگزار شده است و همچنین نشست های بصیرتی سیاسی با حضور سخنرانان کشوری را می توان نام برد
.

ارسال نظرات
پر بیننده ها